Sluta med kosttillskott
Publicerat den

Det var någon på familjeliv som tyckte att jag skulle sluta med kosttillskotten nu när vi genomgår vår utredning. Jag förstod först inte vad det skulle göra för skillnad, men vid närmare eftertanke låter det logiskt. Om mina prover och undersökningar skall ge ett korrekt resultat är det lika bra att inte ta några kosttillskott som kan göra resultatet missvisande. Jag har därför beslutat mig för att följa det rådet. Jag kommer dock fortsätta med Apoteket kvinna, zink och D-vitamin då det är vitaminer/mineraler som kroppen behöver. Övriga kosttillskott såsom Arctic root, Apiforce, Efamol och Rosenrot extra stark känner jag att jag klarar mig utan.

När utredningen är avslutad kan det hända att jag börjar med kosttillskotten igen, men det är inte säkert. 






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?