Provsvar klamydia
Publicerat den

På Mina vårdkontakter står det att man inom en vecka har svar på provsvaret från klamydiaprovet. Jag fick mitt provsvar idag (provet postades igår) och det var som väntat negativt. Det är en stor lättnad då det innebär att jag kan utesluta stopp i äggledarna p.g.a. klamydia. Om det skulle vara så att det är stopp beror det på någon annan infektion, som urinvägsinfektion eller herpes. Kan hända att jag har haft äggledarinflammation, men då borde jag ha märkt det... Jag har svårt att tro att jag har haft det då inflammationen brukar vara kopplad till klamydia och gonnoré, som jag inte har haft.

Jag är inte längre orolig över att det skall vara några större fel på mina äggledare, men det utesluter inte att det inte kan vara det. Det vet vi först när HSS-spolningen är gjord.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?