Hittade kallelsen
Publicerat den

I inlägget om läkarbesöket skrev jag att vi aldrig fick någon kallelse, men idag när jag gick igenom räkningar och andra papper som skulle sättas in i pärmar hittade jag den! Mikael måste ha fått den i handen när han fick information om spermaprovet då vi aldrig fick hem den i brevinkastet. Jag hittade även ett brev (i en av pärmarna) från Landstinget Västmanland där det stod:”Cellprovet som Du nyligen tog var normalt”. Jag har med andra ord tagit cellprov förut, bara det att jag inte har vetat om/glömt bort det. Jag sökte läkarvård sommaren -11 p.g.a. en mellanblödning och det var vid det besöket som jag tog cellprov. Jag minns bara att det gjordes VUL…






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?