Flytningarna är borta
Publicerat den

Det var inte länge jag fick ha trådiga flytningar. De försvann efter att jag skrev föregående inlägg (typiskt, va?)... Jag är minst sagt besviken, men jag försöker vara positiv och glädjas åt det faktum att jag för första gången sedan vi började försöka har haft superfertila flytningar (det är den här sorten som spermierna föredrar)! Bara det är ett steg i rätt riktning.

Vi hade samlag i förrgår kväll, några timmar innan jag upptäckte flytningarna. Om vi har tur tog spermierna sig igenom livmoderhalssekretet och väntar numera på att ägget skall släppa, om inte min kropp vill annat vill säga. Jag bör ha ägglossning på måndag, tisdag eller onsdag om man ser till min genomsnittliga menstruationscykel. Det här är det värsta med att försöka skaffa barn, väntan mellan ägglossning och mens…






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?