Brev från kvinnokliniken
Publicerat den

Det här brevet ramlade ner i brevinkastet idag. Jag var beredd på att det skulle dröja innan jag får spola mina äggledare, men att jag måste vänta i flera veckor är bara sjukt. Hur många veckor handlar det om? Jag kan gå med på att vänta till näst nästa menstruationscykel (början av maj), men längre än så tycker jag inte att jag skall behöva vänta. Om den inte blir av snart kan det hända att jag måste vänta till hösten (det lär ju inte vara mer personal under sommaren, precis) och det är inte okej! Jag planerar att ringa kvinnokliniken vid nästa menstruation och höra hur det ser ut, förvarna dem om att det är så här många veckor kvar till nästa menstruation.  

 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?