Lurendrejeri
Publicerat den

De senaste dagarna har min kropp lurat mig... Jag brukar ha ömma bröst mellan ägglossning och mens, men den här gången har bröstvårtorna gjort ont! Jag sade till Mikael att jag inte trodde att det var ett tecken på att jag är gravid, men han sade att man aldrig skall ge upp hoppet och om jag inte brukar ha ont i bröstvårtorna annars (har haft det 1-2 ggr sedan vi började försöka) finns det en chans att det kan ha tagit sig det här försöket. Det gjorde det dock inte då mensen kom idag, 8/6.
 
Jag har läst på Familjeliv att ömma bröst innan ägglossningen (det brukar börja ömma några dagar innan) kan vara ett tecken på att progesteronhalten är låg och det är inte bra när man försöker bli gravid. Jag skall prata med vår läkare på kvinnokliniken nästa gång vi är där, ev. ringa henne. 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?