Krångel med det nya systemet
Publicerat den

Jag har försökt komma i kontakt med kvinnokliniken idag igen, men det har varit lika svårt att komma fram som igår. Jag gav dock upp efter att bara ha provat att ringa två-tre gånger. Det skulle jag inte ha gjort då jag precis fick veta att det inte är semesterstängt, det har bara varit dåligt om personal kombinerat med att det har varit problem med det nya systemet (en kvinna på familjeliv som också genomgår en fertilitetsutredning på kvinnokliniken här i Falun berättade det då hon under dagen har haft telefonkontakt med dem). Det blir att ringa som en galning imorgon och om jag inte skulle komma fram får antingen Mikael eller mamma boka en tid åt mig!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?