Hälsokraft
Publicerat den

Jag svängde förbi Hälsokraft en snabbis igår efter att jag handlat på Hemköp (väntade på bussen). Jag ville kolla om de hade ProgesterAll i sitt sortiment, men de verkade de inte ha. När jag stod och kollade bland hyllorna bredvid kassan frågade expediten om jag letade efter någonting särskilt. Jag förklarade att jag var ute efter någon form av huskur/kosttillskott för att bli gravid och raddade upp det jag har provat. Hon rekommenderade Apiforce, som jag har provat. Hon poängterade att man bör ta kapslarna i tre månader innan man uppnår bästa effekt (man skall ta dem varje dag i tre månader, inte mellan mens och ägglossning som jag gjorde) och att man inte skall äta några andra tabletter samtidigt. Om jag inte är gravid nu och om jag inte har blivit det några månader efter spolningen så skall jag prova Apiforce igen.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?