Halleluja för mens!
Publicerat den

Det måste ha varit ett inbillat eller falskt plus då mensen kom idag, 8 dagar senare än beräknat. Jag är väldigt lättad, men också väldigt stressad och orolig över att blödningen inte skall hinna gå över innan jag skall till kvinnokliniken på måndag. Den borde göra det med tanke på att jag bara blöder i två, max tre dagar (det förstnämnda är vanligast). Jag är dock förberedd på att jag måste boka om tiden. Det skulle kännas förjävligt om jag blev tvungen att göra det eftersom jag har väntat i hundra år på den, som dessutom skapades särskilt för mig. Om det blir så att blödningen inte hinner sluta innan besöket och de inte kan ordna en ny tid åt mig den här cykeln vänder vi oss till IVF-kliniken när de har öppnat efter semestern. Jag orkar inte vänta hur länge som helst...





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?