BIM+4
Publicerat den

Vi var bortresta i helgen då Mikaels äldste bror gifte sig. Jag hade beräknad mens i fredags (bröllopet var i lördags) och jag var bergsäker på att mensen skulle komma bara för att vi inte var hemma, men det gjorde den inte. Jag har inte haft några tecken på att den är på väg och jag har inga riktiga graviditetssymptom, tycker jag inte i alla fall. Jag tog ett graviditetstest i söndags när vi kom hem (hade inte kissat på 12 timmar p.g.a. resan hem) och det var negativt. Jag har dock inte gett upp hoppet då jag testade negativt på dag 31 och plussade på dag 33 när jag var gravid med Kim. Idag är jag på dag 32 och har med andra ord inte testat på två dagar. Om mensen inte har kommit på torsdag tar jag ett nytt test och då blir det digitalt. Jag har bara med färgindikator hemma. 
 
En sak som oroar mig är att mensen inte skall komma alls och att jag inte är gravid. Hur gör vi med spolningen då? Jag kanske får kontakta kvinnokliniken och fråga senare i veckan om ingenting har hänt. Då kanske de kan börja med att göra ett vanligt ultraljud och om de inte kan se någonting fortsätter de med spolningen. Det är typiskt att det skall bli så här när man äntligen har fått en tid!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?