Ljusbruna flyningar
Publicerat den

Jag brukar få en ljusbrun flytning dagarna innan mensen kommer och jag kunde ana den när jag var på toaletten idag. Det var någon på familjeliv.se som sade att man kan få en sådan flytning i början av en graviditet, men jag känner min kropp och vet att det är ett tecken på att mensen är på väg (har haft så i 10 år). Jag hade aldrig någon färgad flytning när jag var gravid i slutet av tonåren, så varför skulle jag ha det nästa gång? Den ljusbruna färgen brukar vara ett tecken på en blödning och hur vanligt är det att man blöder i samband med en graviditet? Jag känner bara en som blödde i början av sin graviditet och då känner jag många som har varit gravida eller som har barn. Nu är varje graviditet unik, men jag är helt säker på att mensen är på väg. Den är beräknad på tisdag.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?