Kosttillskott till övers
Publicerat den

Jag fick en födelsedagspresent av min syster idag också, för första gången på hundra år... Hon hade med sig en påse med kosttillskott, som hon hade till övers från när hon försökte bli gravid, som hon tyckte att jag skulle ha. Påsen innehöll Arctic root, Efamol och Rosenrot extra stark (som jag har ätit i snart två veckor). Jag skall ha ägglossning i dagarna och kan av den anledningen inte börja med kosttillskotten ännu då man skall äta dem mellan mensens första dag och ägglossningen. De skulle inte hinna ha någon verkan nu i alla fall så det är lika bra att vänta. Jag fick någonting som liknade en kastrull i keramin också, men den kan man ju inte äta 
 
Arctic root är en sorts rosenrot. Om Ni vill läsa om det kan Ni göra det här.
 
Information om Efamol kommer i nästa inlägg. 
 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?