Konstig menstruation
Publicerat den

Vad kroppen kan bete sig konstigt ibland... Jag har normalt en blödning som varar i 2-3 dagar, men den här gången har den varat i nästan 5 dagar. Jag blödde mycket första dagen, hade småstänk andra dagen och tredje dagen (igår) hade jag en ljusbrun flytning, som brukar vara ett tecken på att blödningen är på väg att avta helt. Jag var säker på att blödningen var på väg att avta då mensvärken var som bortblåst och avlägsnade därför mensskyddet. Imorse kom värken tillbaka och när jag gick på toaletten såg jag att det kom färskt blod. Det är ingenting att oroa sig över, men jag har läst att bidrottninggelé och rosenrot kan göra en kort cykel längre. Jag hoppas att det inte kommer att bli så i fortsättningen, att det bara är en engångsgrej. Jag hatar verkligen att ha mens p.g.a. de starka smärtorna. 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?