Kims beräknade födelsedag
Publicerat den

Det sägs att tiden läker alla sår, men den här dagen känns lika tung år efter år  Jag känner mig tom och det finns ingenting i hela världen som kan fylla det enorma hålrummet efter dig. Jag kommer aldrig kunna förlåta mig själv för att jag valde den så kallade enkla utvägen. Det var dock allt annat än enkelt och jag förlorade en del av mig själv den dagen du somnade in, en del som jag aldrig kommer att få tillbaka. Du kommer förevigt finnas inom mig och jag kommer aldrig glömma den kärlek du gav, alla saker jag lärde mig tack vare dig. Jag har lärt mig att man aldrig skall ge upp, att man skall sikta in sig på sina mål och följa sina drömmar. Jag har lärt mig att det sällan blir som man har tänkt sig, men att man måste göra det bästa av situationen och se det från den ljusa sidan. Det kan alltid bli värre.
 
Mammas hjärta 

 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?