En månad kvar
Publicerat den

Om en månad har vi påbörjat vår utredning.. Vi har inte fått någon kallelse med ett specifikt datum ännu, men det står inte på förrän den ramlar ner i brevinkastet och det är dags att besöka kuratorn. Jag är positivt inställd till det som komma skall och jag är än så länge inte nervös, inte så mycket som jag borde vara i alla fall. Jag känner mig så förberedd jag kan bli tack vare informationen som finns på internet (jag pratar då främst om 1177.se) och jag har nu kommit så långt att jag har börjat fundera över hur jag ställer mig till insemination, ägg-/spermiedonation och IVF. Jag är ganska säker på vad jag skulle vilja göra om det visar sig att jag är infertil, men det är ingenting som jag tänker nämna nu utan vi avvaktar och ser vad provsvaren från säger. 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?