Bebissaker
Publicerat den

Jag har samlat på mig en hel hög med bebissaker de senaste åren (jag tycker att det är smart och ekonomiskt att köpa saker pö om pö) och jag tänkte att jag skulle visa några bilder av vad jag har i förrådet idag. Jag har inte orkat ta kort på allt, men det här är i alla fall det jag har hemma so far:

- babyböcker
- babykorg
- bebiskläder i storlek 50-62
- dinglis
- fylla-i-böcker
- första hjälpen-böcker
- gravidböcker
- gravidtidningar
- haklapp
- kramdjur
- nappar
- skallra
- skor (mina första skor)
- snuttefilt
- speldosa
 
 

Edit: Jag såg precis att jag har lagt in den sista bilden två gånger. My bad!



sarah mamma till liam

ko dressem va supper söt ! liam hade musse pigg ders när vi åkte hem fån bb=)



URL: http://www.nattstad.se/uslakocken


Caroline

Troy har en sån där snuttefilt (snuffe heter han) å det är verkligen hans favorit :D



URL: http://carolineandersson.blo.gg




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?