Känner mig piggare
Publicerat den

Jag vet inte vad det är med mig idag. I vanliga fall måste jag vila minst en gång om dagen för att jag skall orka existera, men idag har jag inte behövt vila en enda gång! Jag känner mig pigg och glad. Det gör jag inte annars... Vad jag har gjort idag som jag inte gör annars är att jag tog Apiforce innan frukost och Arctic root till frukost. Jag tror att det är den nya rosenroten som gör att jag har fått mer energi. Varför köpte jag inte den från första början?! Jag fick tyvärr bara en karta med 11st tabletter av min syster, så när dem är slut blir det att pallra sig till Apoteket och köpa en kartong á 40st tabletter. Då räcker det i ca 3 månader. 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?