Drömmen om plusset
Publicerat den

Nu skall Ni få höra vad jag drömde om inatt. Jag minns inte riktigt hur drömmen började, men den handlade hur som helst om att jag plussade. Jag tog ett graviditetstest som visade positivt och jag förstod inte att det var sant så jag testade att ta fler tills jag stod i badrummet med tio tester som skrek gravid! När jag vaknade reflekterade jag inte över drömmen av den anledningen att det här inte är första gången som jag drömmer att jag plussar. Jag har drömt det ett antal gånger det senaste året och innan jag träffade Mikael drömde jag att jag kommer att få tre barn (en pojke och två flickor, ej tvillingar). Det lär dock bli varken ett plus eller barn om det skall fortsätta så här...

Hur många gånger skall man behöva drömma att man plussar innan man faktiskt gör det?! 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?