Hur skall jag någonsin...
Publicerat den

Hur skall jag någonsin kunna bli gravid om vi aldrig har samlag?! Idag är jag på dag 16 (hade ägglossning igår/idag) och vi har bara haft samlag tre gånger, senaste gången var natten till i söndags. Det kommer vi ingenvart på! Jag har försökt prata med Mikael och förklara att vi måste bättra oss om vi skall ha en chans, men han svarar bara att han inte vill prestera på beställning. Jag förstår resonemanget då man vill att samlaget skall vara spontant och njutningsfullt, men när man försöker skaffa barn kan man inte enbart gå på lust utan man får gott ställa upp kring ägglossningen (de första två veckorna är det viktigt att ha regelbundet samlag). Han verkar dock inte förstå och det gör mig så irriterad! Det är i situationer som denna som jag faktiskt vill sälja bebissakerna och bara skita i allt... 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?