Hur går vi vidare?
Publicerat den

Om tre veckor, som tidigast, kommer vi att träffa vår fertilitetsläkare för att diskutera hur vi går vidare. Det känns tråkigt att det skall behöva gå flera veckor mellan besöken, men det känns i alla fall skönt att vi kommer någonvart. Jag har ingen aning om vad som kommer att hända härnäst. Jag skulle gissa på att jag kommer att få prova Pergotime, alternativt att det görs en laparoskopi för att utesluta att jag har endometrios. Det är bara att vänta och se. Jag kommer att kräva att få se vår journal då de inte har skickat hem någon fast jag beställde en kopia för en månad sedan (dåligt!) och kräva att de gör fler undersökningar/tar fler prover. Någonting säger mig att allt inte är som det skall, men att de är för snåla för att kolla upp det.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?