Vad roligt att Ni hänger kvar!
Publicerat den

Vad gulliga Ni är som har tålamod och kikar in emellanåt trots att jag är väldigt dålig på att komma ikapp med uppdateringenDet har varit så mycket de senaste veckorna och bloggen har tyvärr kommit i sista hand p.g.a. att andra saker har varit viktigare, men inte nu längre! Nu skall jag lägga ned allt vad Facebook heter och bara fokusera på bloggen (jag menar inte att jag sitter på Faceboop hela dagarna, utan snarare att det är lättare att sitta och prata med folk där än att uppdatera här - iallafall när man är så petig med orden som jag...). Jag kommer att vara online via Facebook messenger, men hemsidan är inte längre intressant. Jag vill satsa hundra procent på bloggandet. Jag älskar att skriva! 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?