McFlurry Marabou jordgubb
Publicerat den

 
Jag sprang in på McDonalds idag när Mikael och jag var på kupolen. Han skulle lämna in sitt CV i en butik som söker en butikssäljare. Jag gick in på BR-leksaker en sväng medan jag väntade på att han skulle bli klar, men jag hittade ingenting intressant så jag knatade vidare mot McDonalds då jag var sugen på glass. När jag kom dit såg jag att de hade en ny smak: Marabou jordgubb. Det lät väldigt gott och bilden såg väldigt aptitretlig ut, men glassen levde inte upp till förväntningarna. Chokladbitarna var goda, men jordgubbssåsen var ingen höjdare... eller det var inte jordgubbssås. Det var jordgubbssylt på tub! Jag hade lika gärna kunnat göra den här glassen själv. Jag tycker att de skall återinföra McFlurry med lakrits. Den var helvetisk god! 



Elina

Håller med, lakrits va jättegod! Älskade den sommaren dom hade milkshake päron också ;)



URL: http://elinahedin.blogg.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?