Marit Anne 1.0
Publicerat den

Jag bara älskar att fotografera! Här kommer några bilder från dagens fotografering med Marit Anne och hennes dotter Maja. Jag hade inte tålamod att pilla med inställningarna och bilderna är av den anledningen halvtaskiga, men det är en del av processen. Jag räknar inte med att alla bilder skall bli bra, utan jag måste ta dåliga bilder för att kunna utvecklas. Hur skall man annars kunna se vad man behöver förbättra? Jag tycker iallafall att det är jätteroligt att fotografera och jag kommer att fortsätta öva. Övning ger färdighet, you know.

Jag är någorlunda nöjd med dagen. På söndag skall jag fotografera en hel familj. Nervöst, men jag ser fram emot det. 
 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?