Dag 27. Åttonde försöket
Publicerat den

En dag kvar innan mensen är beräknad! Jag känner mig inte gravid, men det känns inte heller som att mensen är på väg då jag inte har någon mensvärk - ännu. Jag har haft en svag känsla i magen i några dagar, men det har bara handlat om några enstaka sekunder per dag så jag kan inte riktigt avgöra vad det är för någonting. Humörsvängningarna har dock blivit bättre, men jag är tröttare än vanligt och brösten ömmar så mycket så att det känns som att de skall ramla av... Jag har inte tagit några graviditetstester och planerar inte att göra det heller. Jag vill se om mensen kommer först. Det kan vara så att den är några dagar sen bara. Jag har ändå en cykel på 28-32 dagar (vanligtvis 28-30 dagar).
 
 

Det här inlägget är publicerat i efterhand
(2013-09-15)






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?