Dag 22. Åttonde försöket
Publicerat den

Nu är det bara sex dagar till en veckan kvar innan mensen är beräknad. Jag borde dock inte kunna vara gravid den här gången då jag inte har haft ägglossning (vad jag vet iaf). Jag kände av en ökad flytning på dag 8 och började testa på dag 9. Första dagen fick jag två svaga streck, andra dagen fick jag två streck som var svagare än dagen innan och på tredje dagen var testet blankt (jag fick bara ett streck istället för två, som man skall ha). Jag hade iofs inte ätit någonting på den tredje dagen, så det kan hända att det berodde på det. Jag hoppas att jag missade ägglossningen med testerna bara. Jag har fyra förklaringar till det här; jag hade ägglossning innan jag började testa, jag hade ägglossning under de dagar som jag pausade med testandet (jag pausade dag 12-15 och efter dag 19), jag hade en sen ägglossning eller att jag inte hade någon ägglossning alls. Det återstår att se. Jag borde inte vara  gravid och är det så att jag inte är det så tänker jag börja med testarna samma dag som mensen försvinner för att vara säker på att jag inte missar ägglossningen. Det borde ta sig snart, tycker jag!

De symptom som jag har hittills är trötthet, humörsvängningar, ömma bröst och en tryckande känsla i magen. 
 
 

Det här inlägget är publicerat i efterhand
(2013-09-15)






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?