BIM. Dag 29. Åttonde försöket
Publicerat den

Jag satt och räknade igår och kom fram till att jag har BIM idag, inte igår! Jag har än så länge inte fått någon mens och det verkar som att den inte är på väg - om man ser till symptomen: ingen mensvärk och den ljusbruna flytningen har inte synts till. Jag har tagit tre stycken graviditetstest de senaste dagarna (ett test om dagen sedan i lördags) och alla har varit negativa. Det kan vara så att jag har testat för tidigt eller att mensen är sen, så jag avvaktar till på onsdag för att se om det är det sistnämnda. 
 
 

Det här inlägget är publicerat i efterhand
(2013-09-15)






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?