Bilder på lägenheten
Publicerat den

Jag har glömt att visa hur vår lägenhet ser ut! Jag har dock gjort några små ändringar i gästrummet och i vardagsrummet, men det är ingenting som jag känner att jag behöver visa... 

                       Hallen ↑                                                Köket ↑                                           Matplatsen ↑
                  Badrummet ↑                                         Gästrummet ↑                                      Vårat sovrum ↑
                                                               Vardagsrummet från hallen ↑
                                                                Vardagsrummet från balkongen ↑
 
Ni får ursäkta den dåliga bildkvaliteten. Jag orkade inte hålla på och pilla med inställningarna för att de skulle bli bra...





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?