Viktminsknings- och hälsoblogg
Publicerat den

På måndag kommer jag att starta en viktminsknings- och hälsoblogg av den anledningen att jag har bestämt mig för att gå ner i vikt. Jag vill skriva om min resa till en smalare och sundare kropp, men det känns som att det blir alldeles för rörigt om jag gör det här och jag väljer därför att skriva om det i en separat blogg. Jag kommer att skriva om recept/maträtter som jag vill eller har provat, tidningsartiklar om viktnedgång och hälsa, motion och träning (jag anser att det är skillnad mellan de två), tankar m.m.
 
Den här bloggen kommer att få en annan design i samband med starten (kan hända att det blir innan också) medan den gamla designen kommer att flyttas över till fitnessbloggen, som jag kallar den.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?