Vikarie
Publicerat den

Jag fick ett samtal från verksamhetschefen på Friskis&Svettis i måndags och jag är numera vikarierande barnpassare! Jag kommer att bli inkallad de (ons)dagar som de ordinarie funktionärerna inte kan. Jag blev inkallad direkt och hade mitt första pass som funktionär idag Det kom inte lika många barn som i söndags (det kom tre stycken idag), men vad gör det? Jag tycker att det är bra att det kommer någon överhuvudtaget med tanke på att det är väldigt få som vet att vi har barnpassning på Friskis&Svettis. 
 
Idag har vi kollat på ett avsnitt av Lazy town, kollat på ett avsnitt av Familjen stor och ritat. Jag fick hjälpa en pojke att kalkylera av en teckning med Bamse mot ett fönster av den anledningen att nästan alla teckningar är slut. Det skulle behöva kopieras fler... 



Carro - 22år och 2barnsmamma

Sv: Jag gick photoshop kurs i skolan, så jag kan med de.
Bara de att minnet kan väl svika lite, men nu när jag satt och pillade med de så kom jag ju ihåg :)
Så roligt att leka med ps.
Hur fick du tag på ditt?



URL: http://norbergcaroline.blogg.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?