Kläder i stora lass
Publicerat den

Jag har en stor klädkammare här hemma, men jag har seriöst ingenting att ha mig på praktiken mer än en ljusblå- och vitrandig skjorta och ett par jeansleggings som numera är trasiga. Jag har nästan inga kläder som passar p.g.a. att jag har blivit något bredare de senaste månaderna (så går det när man är klantig och går upp i vikt!) och de klädesplagg som jag faktiskt kan ha är antingen trasiga eller opassande att ha på praktiken. Det är inte okej att komma i spetsklänningar eller toppar som avslöjar formerna mer än nödvändigt.
 
Jag skulle behöva ett par byxor och några lösare toppar med lite färg. Jag har nästan bara svart och vitt i garderoben av den anledningen att man kan matcha det med allt, men hur deprimerande ser man inte ut om man kommer i mörka kläder dag ut och dag in? Alla andra på Hennes & Mauritz är färgglada och fina. Det vill jag också vara... Nej! Klädkammaren skall likna en regnbåge hädanefter. Jag måste bara ta mig råd. Det är tur att vi har en pågående rea just nu. Jag kanske hittar någonting där. 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?