Regnbågens alla färger
Publicerat den

Vad roligt det är att gå i butiker och kolla på kläder! Jag passade på att kolla in rean på lunchen idag (jag hinner inte annars med tanke på att jag arbetar från öppning till stängning). Jag hittade hur mycket som helst som såg intressant ut och det kändes som att jag hade halva butiken med mig in i provrummet. Jag kom dock hem med mindre än jag hade tänkt mig. Det blev iallafall en rosa skjorta, en rosa topp, ett blått spetslinne, ett grönt basic-linne, en gul topp med blommor och ett 2-pack med bh:ar. Hur imponerande är det inte på en skala? Jag har bara köpt kläder med färg (med undantag för en av bh:arna som var vit. Jag var egentligen ute efter den röda, men fick den vita på köpet)! Nu är min garderob någorlunda somrig Jag skulle behöva mer kläder, men det blir inte nu. Det räcker så länge. 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?