Jag skall jobba om tre veckor
Publicerat den

Vad roligt det är när andra runt omkring ser att man anstränger sig så gott man kan! Jag stod och packade upp varor på lagret idag när chefen kom fram och frågade om jag vill vara med på inventeringen om tre veckor. Hon sade att hon tycker att jag är duktig och att det är anledningen till att hon vill att jag skall medverka. Jag kommer att få betalt, men hur mycket det handlar om diskuterade vi aldrig (det är efter stängning). Det är dock inte intressant i mina ögon. Jag är bara tacksam över att jag får chansen att visa vad jag går för. Det får jag annars också, men det är stor skillnad på att praktisera och att jobba. Jag kommer visa att jag kan och vill det här. Det här är bara min andra dag och jag får redan jättemycket beröm. Keep it going, girl!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?