Inventering
Publicerat den

Det blev en extra lång arbetsdag idag av den anledningen att vi hade inventering efter stängning. Jag brukar vara väldigt trött och omotiverad när det är dags att gå hem/stänga butiken, men inte idag. Jag var väldigt motiverad och ville ingenting hellre än att visa att jag är duktig på det här, att jag är en tillgång för företaget.
 
Vi var 10-15st på inventeringen och alla skulle scanna (man noterade antalet i en scanner, inte med penna och papper) 9st områden. Jag var dock så snabb att jag hann scanna mer än tre gånger så mycket! Butikschefen sade att hon är imponerad över min snabbhet och noggrannhet. Hon frågade innan det var dags att gå hem:"Jobbar du här sen?". Jag svarade förvirrat ja och förstod inte riktigt om hon var seriös eller inte. Jag hoppas att hon menade allvar, för jag vill det här och de verkar vara så nöjda med mig. Jag skulle bli chockad om de inte anställer mig när praktiken är slut, men jag är inställd på att jag måste ut på praktik igen av den anledningen att man aldrig skall ta ut saker i förskott. 
 
Nu är det bara att ge järnet de sista veckorna!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?