Hemmadag
Publicerat den

Det blev en stanna-hemma-och-ta-igen-sig-dag idag. Jag skulle ha varit på ungdomsslussen och kollat på film, men jag kände att jag behövde ta det lugnt efter veckans praktik så jag stannade hemma. Jag har passat på att vila och städa nu när jag har varit ensam. Det är inte roligt att städa, men det är roligt att se slutresultatet och se hur glad Mikael blir när han ser att det inte längre är smutsigt (disk som inte är diskad, golv som behöver dammsugas och bord som behöver torkas av). Vem gillar att komma hem och känna att man måste städa det första man gör? Ja, inte jag iallafall.
 
Det skall bli så skönt med helg! Jag älskar min praktikplats och min arbetsuppgifter, men det kan vara bra att vila ibland och jag känner att jag behöver det nu. Välförtjänt slappande 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?