Finns i butik nu
Publicerat den

Kommer Ni ihåg gratisproverna av schampo och balsam som jag fick hem för ett tag sedan, Pantene? Jag satt och kollade på tv idag när jag i reklampausen såg att de har börjat göra reklam för flaskorna. Jag kunde inte låta bli att kolla om det finns att köpa i butik och visst kan man göra det. Jag köpte hem två stycken flaskor med balsam (jag har tonvis med schampoflaskor kvar) och fick 15:- i rabatt! Om Ni går in på hårvårdsavdelningen så sitter det ett rabatthäfte vid hyllan med Pantene. Om Ni köper två stycken flaskor får Ni 15:- i rabatt, om Ni köper tre stycken flaskor får Ni 30:- i rabatt och om Ni köper fyra stycken flaskor får Ni 90:- i rabatt. Hur bra är inte det?!
 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?