Biobesök
Publicerat den

Idag har vi varit på vårat första biobesök tillsammans. Vi fick två stycken gratisbiljetter av mamma och dem gick till att se den nya James Bond-filmen, Skyfall. Jag hade hellre sett en komedi (t.ex. Ted), men jag tyckte att Mikael skulle få äran att välja med tanke på att han inte valde dessert till vår romantiska middag i fredags och då blev det den här. Han tyckte att den var bra medan jag inte hade någon åsikt alls, mer än att Daniel Craig börjar bli gammal... Jag har aldrig varit särskilt intresserad av den här sortens filmer och jag lär aldrig bli det heller. Jag tyckte att godiset var mer intressant. Jag ångrar dock att jag inte valde varma chips istället. Det måste vi köpa nästa gång! Mmmmm 
 
Vad underbart det är att göra mysiga saker med karln. Det här måste vi göra om, precis som middagen.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?