Vad händer sen?
Publicerat den

Jag har två veckor kvar på praktiken (det skall bli så äckligt jävla skönt att inte behöva ställa klockan nästa månad), men vad händer sen? Jag är inskriven på ungdomsslussen t.o.m. den 20/12 och jag har hört att man har möjlighet att skriva in sig fler gånger om det skulle behövas, men jag är osäker över om jag kan göra det direkt efter årsskiftet eller om jag måste börja på Academedia (samma sorts aktivitet som Mikael hade innan han blev anställd på GameStop. Han fick dock inte anställningen genom sin aktivitet). Jag skall prata med ungdomsslussen respektive arbetsförmedlingen när det börjar närma sig utskrivning och höra hur det är tänkt. Om jag fick välja skulle jag stanna kvar på ungdomsslussen och gå ut på praktik igen. Jag har fått ett förslag om plats, som har med hälsa att göra. Jag kan tänka mig att kontakta företaget om jag blir nekad plats på de företag som jag har mina ögon på; Sportys lekland på regementet och Stadium. Kan hända att jag kommer på fler ställen som jag vill vara på, men det är de här som jag är intresserade av i första hand. 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?