Minneslunden
Publicerat den

Jag var till minneslunden en sväng idag innan jag hälsade på mamma på sjukhuset. Jag förstår inte varför jag har väntat såhär länge med att gå dit, men nu är det gjort och det känns hur bra som helst! Jag önskar bara att jag hade kunnat stanna längre. Det är inte det roligaste att gå till en kyrkogård, ensam, när det är mörkt och när det är svårt att fotografera. Jag vill gärna ha med mig några bilder från varje besök, men det gick tyvärr inte idag. Jag tänkte att jag skulle försöka gå dit efter att praktiken är avslutad. Hur roligt är det att gå dit på en helg när man är halvdöd (jag är jättetrött och sover hellre om helgerna)? Det känns bättre att ta det en dag då man har energi till det.
 
Jag måste bara säga att jag är så tacksam för att personen som sköter kyrkogården har låtit Kims kramdjur, som jag har tagit med de senaste 3 åren, sitta kvar Det betyder jättemycket.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?