Gamestop
Publicerat den

Mikael har fått jobb! Han har slitit som en gnu för att få en anställning på det här företaget och nu har han fått det. Han börjar nästa tisdag och kommer att vara på Kupolen de första två dagarna. Det är tänkt att han skall vara på Kupolen halva veckan och i Bergströms galleria (i Falun) halva veckan. Hans arbetsdagar kommer att vara väldigt korta såhär i början (kl.13-17), men efter årsskiftet kommer han att få fler timmar och fler dagar.
 
Mikael kunde inte vara gladare och jag kunde inte vara mer stolt över honom Han förtjänar det här. Jag önskar att jag också kunde få vad jag förtjänar, eller det kanske jag har...? Jag tycker hur som helst att det skall bli skönt med en riktig inkomst och inte bara bidrag från socialen och försäkringskassan. Det bästa vore om vi hade haft jobb båda två, men jag tror tyvärr att jag måste ut på praktik fler gånger. 
 
Grattis hjärtat! 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?