Friskis&Svettis
Publicerat den

Jag kikade in på Friskis&Svettis hemsida förra veckan och såg att de söker nya funktionärer, både på barnpassningen och i gymmet. Jag skickade in en intressemälan där jag berättade att jag är intresserad av båda delarna och vad jag har gjort hittills inom hälsa- och idrott (jag berättade bl.a. att jag läste hälsa- och idrottsprogrammet på gymnasiet, att jag har fått prova på att vara personlig tränare och hälsocoach, att jag har assisterat idrottslärare, att jag har praktiserat på förskolor och att jag har idrottsbakgrund). Jag räknade aldrig med att de skulle kontakta mig med tanke på att det står att man måste ha varit medlem hos dem i minst 6 månader för att vara kvalificerad för en funktionärsplats, men innan jag skulle gå till praktiken idag ringde verksamhetschefen och sade att han vill att jag skall komma och prova på barnpassningen på söndag. Hur roligt som helst!  





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?