En liten kanin
Publicerat den

Jag måste bara visa vad jag hittade på H&M idag! Om man går in på vårat lager och förbi ett hörn till höger har vi ett par vagnar som vi brukar ha strumpor, barnunderkläder och accessoarer i. Jag gick förbi en av vagnarna idag när jag skulle på toaletten och såg den här underbaringen! ↓ Jag kunde inte motstå den så jag sprang till kassan och köpte en, för 49,50:-. Vi har inte satt ut dem i butiken ännu (babyavdelningen), men om Ni kikar in emellanåt och är snabba skall Ni nog hinna få en Ni också. Jag är övertygad om att dem kommer att gå åt som smör! 
 
(ignorera prislappen i pannan!)





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?