Distanskurser, ändring
Publicerat den

Jag har gjort några ändringar i min ansökan till högskola/universitet. Jag har bl.a. tagit bort hälsopedagogiken av den anledningen att det känns som att det är bättre att jag söker någonting som jag inte har läst (jag läste hälsopedagogik på gymnasiet). Jag är väldigt intresserad av kurser som har med hälsa och idrott att göra, men kurser som handlar om våld i nära relationer och fotografering är också av intresse. Om det går som jag vill kommer jag att bli antagen till de första fem kurserna. Det borde jag bli med tanke på att jag än så länge är behörig till alla som har varit under handläggning. Jag försöker dock att inte ta ut någonting i förskott. Antagningsbeskedet kommer den 12/12.
 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?