Dan före dan, före dan, före......
Publicerat den

Kan Ni tänka Er att det är en månad kvar till julafton? Det blir vår första jul tillsammans, någonting som vi båda ser fram emot Det är dock tråkigt att vi inte har råd att köpa några julklappar till varandra, inte som det är nu i alla fall… Jag har hittat några saker som jag skulle vilja ge Mikael, men det får bli när vi har en bättre ekonomi eller om jag på något sätt kan ordna pengar. Om det blir så att han inte heller kan ordna pengar till julklappar har jag en sak som jag skulle vilja beställa till oss båda, en gemensak julklapp som inte kostar skjortan. Jag tänker inte avslöja vad det är riktigt än, men jag kan säga som så att det är någonting som jag tycker att vi behöver och som vi kan ha väldigt roligt av.

Vad skall Ni köpa till Era partners?




m- början på en famil

Jag fyllde år på julafton så jag fick en resa utav fästmannen och presentkort på H&M :)



URL: http://dailyview.blogg.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?