I will not give up
Publicerat den

Varför skall det vara så svårt att vara ute i god tid? Jag har under förmiddagen varit i kontakt med ett flertal butiker i Borlänge och Falun angående arbete. Det var ingen som hade möjlighet att anställa nu på grund av att sommarschemat är fastställt. Jag ombads att registrera CV på internet om jag inte redan hade gjort det, lämna CV personligen eller återkomma i september. Jag fick positiv respons ifrån tre stycken butiker och en av butiksägarna tackade t.o.m. för att jag ringde Det är tråkigt att man inte visste det här tidigare. Jag får helt enkelt fortsätta att ringa runt och eventuellt besöka butikerna personligen. Jag är inte den som ger upp!



Anna-Maria

Men alltså, vadå inte visste om det här med att de flesta butikerna nekar anställning denna tiden på året?? ALLA vet väl att det är 100 gånger svårare att få en anställning nu, så vida det inte handlar om sommarjobb, och då ska företaget man ringer till stå på pottkanten om dom ska anställa nu... Har man inte skaffat sig ett jobb nu, så kan man nog lika gärna låta bli att söka och vänta till hösten...



URL:


Ansa (mamse)

Brukar inte bry mig så mycket över kommentarerna som görs i denna blogg men hallå.... Vadå ALLA vet väl ....... Uppenbarligen inte. ALLA kanske inte har varit i den situationen förut pga olika omständigheter Den informationen får vi ju inte direkt med modersmjölken som det låter. Oj oj oj. Denna kommentar tycker jag mer försöker idiotförklara alla som inte visste det.



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?