Det är roligt när det går bra
Publicerat den

Jag har varit jätteduktig de senaste dagarna! Jag har lämnat in tre stycken skriftliga uppgifter och haft en muntlig redovisning. Det gick strålande på alla och nu återstår det endast två stycken skriftliga uppgifter och två stycken muntliga redovisningar. De muntliga kommer att redovisas imorgon eftermiddag. Jag är övertygad om att det kommer att gå bra och jag hoppas att det är möjligt att få ett besked om slutbetyg - åtminstone i historia eftersom jag kommer att vara klar med kursen i samband med redovisningen. Naturkunskapen kommer jag inte att vara klar med förrän om åtta dagar, men jag håller tummarna för att Maria kan lämna ett preliminärt besked.

Jag har i veckan fått besked om slutbetyg i praktisk marknadsföring A, praktisk marknadsföring B och samhällskunskap A. Jag har nått mina mål i de två sistnämnda och i den förstnämnda nådde jag mitt mål och lite till. Jag är så stolt över mig själv!
Nu längtar jag efter fredag så att jag kan säga att jag är klar med alla uppgifter.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?