Det går framåt
Publicerat den

Jag är på gott humör idag Jag borde dock vara utmattad eftersom jag endast fick fyra och en halv timmes sömn på grund av att jag satt med projektarbetet till strax efter midnatt. Mikaels väckarklocka ringde runt kl.06 och eftersom tvättstugan var bokad kl.07-10 var det ingen idé att somna om. Jag parkerade mig i köket, som jag brukar göra varje morgon, och kikade runt på internet i väntan på att få springa ner och lägga in i maskinerna. Efter att det var gjort började jag med en uppgift i praktiskt marknadsföring. Jag blev till min förvåning klar med den (och det var snabbt!) och jag arbeter numera med en uppgift i naturkunskap B. När den är klar (beräknas att vara inlämnad inom en timme, förutsatt att jag arbetar i samma takt som tidigare) kommer jag att fokusera på projektarbetet och slutprojektet i naturkunskap - eftersom deadline är på söndag.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?