Where are we going to live?
Publicerat den

Det ser i dagsläget ut som att vi kommer att säga upp lägenheten och bosätta oss någon annanstans. Hjärtat sade för någon dag sedan att han inte vill bo kvar i Pettersberg och han avslöjade under morgonen att han blir illa behandlad på jobbet. Hans provanställning löper ut tre dagar innan studenten och skulle det vara så att de inte vill att han skall vara kvar kommer han att se sig omkring efter ett nytt arbete. Jag har sagt att jag är villig  att flytta i princip vart som helst så länge det är i eller söderom Dalarna. Ett förslag är att vi söker arbete och lägenhet i Falun  - eftersom jag har stått i bostadskö hos Kopparstaden i snart tre år. Jag har tretton gånger så höga poäng jämfört med när jag senast fick lägenhet...





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?