I don't have to, but I'll do it anyway
Publicerat den

Jag var inte vaken särskilt länge inatt (kl.01:30) på grund av att jag kände att jag behövde sova. Jag hade dock ångest över projektarbetet eftersom jag var osäker över om jag skulle hinna med det som är kvar innan deadline, men min lärare skrev på facebook tidigare under morgonen att det är okej att lämna in rapporten nästa vecka. Jag har siktat in mig på att den skall vara klar och inlämnad den här veckan, men att det kan dröja till söndag eftersom jag vill vara säker på att all viktig information tas med. Det är lätt hänt att man glömmer någonting om man stressar.

Jag kan avslöja att jag börjar må bättre också
Jag må ha tonvis med saker att göra, men jag har gjort en prioriteringslista och om jag bara följer den så kommer jag att hinna med allting!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?