The lion sleeps tonight
Publicerat den

Varför skall det vara så svårt att komma till ro? Jag har haft sömnproblem i ett och ett halvt år nu. Det börjar bli en aning frustrerande eftersom jag vilar halva dagarna, men är vaken om nätterna. Jag skulle behöva komma igång med någon fysisk aktivitet. Vilken vet jag dock inte. Jag har haft funderingar på att börja med innebandyn igen, men jag är osäker. Det kan hända att jag börjar motionssimma - eventuellt att jag införskaffar ett gymkort efter att jag har fått jobb. Nu var det inte tänkt att jag skulle babbla på om aktiviteter, utan jag skulle egentligen bara påpeka att jag inte har sovit ett piss inatt! Jag hade aldrig klarat av att plugga idag, men det behöver jag ju inte!

Mikael sitter i vardagsrummet och kollar på Gilmore girls medan jag väntar på att håret skall torka. Vi skall packa in oss i bilen om några minuter. Falun, here we come!



Lina

Jo, jag såg det :)



URL: http://millblomskan.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?