Project
Publicerat den

Det hände ingenting särskilt under gårdagen. Jag var upptagen med att skriva på projektet - som skall vara inlämnat senast fredag! Det känns inte som att jag kommer att hinna innan deadline eftersom jag har hundratusentals saker att göra, men jag skall försöka. Jag var duktig som skrev cirka elva hundra ord igår kväll. Jag kan eventuellt bli klar precis på klockslaget, men det förutsätter att jag skriver minst lika mycket eller mer varje dag. Jobbigt det där...

I eftermiddag skall jag till skolan för avstämning av den föregående veckan. Jag hoppas att det går relativt snabbt eftersom jag behöver allt tid jag kan få till att plugga. Jag skulle behöva arbeta med andra uppgifter, men projektet är av högsta prioritet just nu eftersom man måste ha godkänt i det.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?